Известие

Collapse
No announcement yet.

Диагностика на 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Доколкото виждам от предишните ти мнения, приемаш доста достоверно свойте усещания дето са "на око", за разлика от тези на други......иначе по принцип е много добре когато човек може да прецени нещата и без дино......подробност е че това рядко се случва......
    Има една тема в газовия раздел, озаглавена "прецизна настройка на ГИ".

    Ако попрочетеш малко от това, което съм описал там, като постигнати резултати, ще разбереш и, че нищо не приемам "на око".

    Цифрички, факти...........

    А когато те говорят, и Боговете си траят.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
      На моята сондите започват да работят след под малко от 2 минути а не са първа младост.
      А дали се сещаш, че докато двигателят не загрее сондите са само притурка

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        А дали се сещаш, че докато двигателят не загрее сондите са само притурка
        Това не е вярно!

        Самият факт, че сигналът на сондата се променя циклично в обхвата бедна - богата смес, означава, че ECU - то непрекъснато променя инжекторните времена на база обратната връзка, която получава от сондата.

        Не трябва да си голям специалист за да се сетиш за това.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Това не е вярно!

          Самият факт, че сигналът на сондата се променя циклично в обхвата бедна - богата смес, означава, че ECU - то непрекъснато променя инжекторните времена на база обратната връзка, която получава от сондата.

          Не трябва да си голям специалист за да се сетиш за това.
          Щом казваш ...

          Comment


          • #65
            Колко хубаво е, само да си четеш без да се обаждаш
            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Ако попрочетеш малко от това, което съм описал там, като постигнати резултати, ще разбереш и, че нищо не приемам "на око".
              .
              Ми не, щот пишеш че и без дино(на око) може да прецениш че след 5к обм колата ти върви едва ли не като на бензин, пък после казваш че трябвали сухи цифри и черно на бяло и тва че аз съм преценил "на око" разликата между бенз и газов ижектор при симулация на 6-7к обм е несравнимо и неприемливо с твоята преценка.....
              Щото примерно твоята преценка може да греши с едни 20 - 30 к.с на газ при над 5к обм.......тва че виждаш някаква смес, не значи че мощноста я има......а и понеже в случая става дума за ролята на ламбадата, нейните отчитания се игнорират при wide open throtlle......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #67
                Това намерих в нет-а:

                Лично аз не познавам някой да си е настройвал газовата на дино.
                Ама масово има дино графики на дизеляци с газ. Да покажат какъв е паура.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #68
                  За 50 000 км. пробег едва ли съм минал повече от 20 км. на "wide open throtlle", което представлява 0,04% от общия ми пробег.

                  Поради това, не ме вълнува.

                  Много по-важното за мен е това, каква е ситуацията в останалите 99,96%.

                  А тя (ситуацията) доволно добре се оценява и без дино.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #69
                    Нормално ли е air quantity и desired quantity да се разминават по време на движение?

                    Съвпадат само като върна газта и колата се движи на моторна спирачка.
                    Като подам газ air quantity постоянно се увеличава и стига много големи числа от сорта на 300+ , а desired си стои под 20.

                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #70
                      Има бъг в МES.

                      действителната мерна единица на desired air quantity e сантиграм/такт а не кг/час.

                      Това е и причината заради която почти не се променя.

                      В конкретния случай, за да се направи съпоставката трябва да са ясни оборотите при които са отчетени стойностите. Но да речем, ако те са били около 3000, сметката е:

                      17,8 стг. х 3000 х 2 = 1,068 кг/минута

                      1,068 кг/минута х 60 = 64,08 кг/час
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:12.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #71
                        Супер, мерси много.

                        Значи ако направя сметката в различни режими и стойностите съвпадат, значи че дебитомера е в добро здраве, така ли?
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #72
                          Да. Друг относително прост начин да се ориентираш за здравето на дебитомера е, като следиш напрежението на изходния му сигнал. Ако то достига до около 4,5 V, обикновено означава, че е ОК.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Изпънах я днес до край.
                            Над 7600 мина оборотомера, наближаваше 8.
                            Явно е ремапвана, предполагам...?
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Изпънах я днес до край.
                              Над 7600 мина оборотомера, наближаваше 8.
                              Явно е ремапвана, предполагам...?
                              Ако си я напъвал на бензин, некой си е играл.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X